lörtaaaaaak

God morgon.
Sovit aslite och asdåligt inatt.. fan. Läste klart Tisdagarna med Morrie. Vilken fin bok!
Gillade den starkt, tackar Isabellas mamma för tipset.
Är också hungrig som ett as just nu. As as as. Tycker kanske att jag överanvänder det ordet.
Solen skiner utanför mitt fönster, så vacker.
Learn to appreciate the little things in life.
Festen igår var skoj, men att komma hem var det inte. Usch.
Tänker inte ens nämna det.. men det gjorde jag ju ändå, visst? Förlåt mig.
Tycker att jag och syrran borde få en egen lägenhet, ett eget hem, bort från gubbjävel.
Vi har inte gjort något för att förtjäna det här.
Hursom. Rev upp min finne nyss, blöder och svider.
Ikväll blire på't igen.

Vill att Mimmi ska vakna så jag och hon kan dra till stan och köpa mer alkohol, blir nog ingen för mig dock.
Är helt död, men jag följer på ikväll i alla fall.

Och så tänkte jag bjuda henne på kebab på stan. Gott!!!

Wake up little sister!
Så länge tänker jag lyssna på Wouldn't it be nice med The Beach Boys.
Den gör mig glad. Och det är bra att vara glad.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0