I heard of a girl

Ett otroligt stökigt rum, en otroligt stökig tjej. Här bor jag, i stöket.
En chipsskål här, en tallrik där, och flera glas överallt. 
Dammet täcker golvet likt en matta, men jag orkar inte städa. Smuts överallt, smuts inuti och smuts utanpå.
Trötta ögon och gårdagens smink. Munnen smakar något gammalt som vi inte ens borde nämna.
Jag ska strax sova. Fick inte mycket sömn efter gårdagens festligheter. Stannade kvar där och sov.
Bredvid en kille, på en sån där säng man fäller ut. Han ryckte mig i snoppen. Vi knullade hela natten, och han squirtade sin baby gravy all over my face. Skämt åsido, jag sov i alla fall kvar.

Har legat helt förlamad i soffan hela dagen och försökt sova, utan framgång.
Man vet att man är trött om man nästan råkar dippa sin pommes i sitt colaglas istället för i vitsåsburken.
Så fel det kan bli, haha.

Känner mig otroligt sentimental och bloggnödig. Fastän jag inte har särskilt mycket att skriva.
Har lyssnat på en massa sorglig musik ikväll. Jag känner mig annorlunda, det är något med mig på sistone som känns annorlunda. Vad är det? 
Kanske vet jag det om ett tag. Who knows.

Tvätta av mig sminket och borsta tänderna och hoppa i säng fort som fan!

I heard of a girl

I swear I didn't know
I swear I didn't know, about the girl

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0