FML FOREVER

Har nyss ätit frukost medan pappa och Mimmi åt tacos, snällt.
Aja, de sparade åt mig också såklart. Kändes konstigt att känna doften av det medan man åt frukost.
Gick liksom inte ihop.
Btw, jag gillar pengar. Har inte råd att gå på några konserter eller festivaler alls, om jag vill kunna leva. FML!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Måste spara, vill ju köpa hårfärg, kläder. SKIT JAG INTE HAR SOM JAG BEHÖVER.
Är skyldig pappa en massa pengar jag lånat nu.
Gillar mitt liv. FML FOREVER!!!!!!!!!!!
HelevetsjävlajudeUFOslem. Men det har ju alltid varit så, varför skulle det förändras nu?
Hahahahaha. Business is slow.
Skulle så gärna vilja gå på Meeeegaslayer, skjut mig i röven!
Och Metaltown. Guess that won't happen, will it?
Vifårseeeeeeeeee.

Aja, ska snart dra till stan och bolaget. Imorgon blir det fest. Får låna pengar av pappa för att köpa lite vin.
Hahahahaha. Patetisk jag är.
Ikväll blir det Alex Schulman på Skavlan 21.00, wouldn't miss it for the world.

marulk!!!!!!!!!!!

Jag säger bara: skönt att jag slipper bli 25!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0