whine whine whine

Satan vilken värdelös dag. Säger jag ofta, ay!? Haha.
Dålig sömn, dåligt humör, en dum människa och total fucking boredom. Det kulminerade i att jag gick och köpte fetaste godispåsen och smällde i mig allting. När jag är ledsen eller tom vill jag alltid äta, även om jag inte är hungrig eller sugen på något. Är lite beroende av känslan av att vara "full" av mat. Hahaha.
jag är så jävla f:ed up. ja, jag hade ju inget bättre för mig liksom.
har fortfarande dålig aptit och nedsatt smaksinne så det är kefffffft. önskar man var åt det andra hållet istället och inte åt istället. hhhhhhaha. slapp man bli fet iaf. blev ledsen igår när jag såg mig själv i spegeln och tänkte att fan vad jag gått upp. syns dock inte, har aldrig tajta kläder på mig, thank god. hatar att allt sätter sig runt midjan. jävla cpdåliga gener. varför kan inte jag få ha min syrrrrrrrras tjejkropp? nej nu blev jag alldeles för trött och gnällig. utseendehetsar er. får så fitttttttans skavsår av mina jympadojor. fuckthem
orkade inte skriva punkt och grammatiskt korrekt, fuckit

tack och god natt

/whining millie


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0