selfish monday

fyfan vilken dag. Vaknade vid halv halv tre och tänkte "var längesen jag hade mens. jag borde få den snart".
Gick på toaletten och då kom den. Helt seriöst, vi tjejer är synska när det gäller att veta när vår mens kommer.
Man vet ju ungefär att det är 28-30 dagar tills den kommer åter. Men jag kan alltid tänka natten eller dagen innan att "då kommer den", och så gör den det. Trots att man inte märkt av några symptom. 
Har knarkat piller men har fortfarande värk. Jag är ingen som får megamensvärk som många andra kvinnofolk, har antagligen tur. Är halvt manlig så.
Skulle i alla fall iväg till stan. Hade både huvudvärk och mensvärk och orkade verkligen inte gå omkring med syrran, hon mådde illa. Vi ba, let's go home instead. Hahaha. Fruktansvärt kallt ute, och så började det snöa!
Den lyckan!!!!!!!
inte gjort så mycket annars.. ville bara gnälla om min värk och lägga ut en väldigt sexig bild på mig själv

I'm selfish, as you all know.

Kommentarer
Postat av: matildus

hahaha, har också vaknat upp på natten typ tio minuter innan någon gång och ba "nuuuuuu". så sjukt ändå?!

2011-12-06 @ 00:01:36
URL: http://lillhurricane.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0