kläder?

Idag har jag, syrran och Emelie spenderat nästan sex timmar på stan och Tuna P.
Ganska trött efter det, vill jag lova. Allt för att hetsa ihjäl sig efter någon sorts nyårsklädsel.
Klänning var ganska uteslutet, trivs verkligen inte i klänning, men ändå skulle jag testa och ha mig.
Bara för att komma fram till att jag har den fulaste kroppen i världen, no newsflash there, hahaha.
Blev en lång kjol på rean för 75 spänn, kände för att ha på mig något jag aldrig annars brukar ha, och en lång kjol är ju lite sådär edgy om man gör det på rätt sätt. Kompenserar med fina smycken hade jag tänkt.
Syrran köpte två par örhängen åt mig, gullhönan!
SKOR var också något vi hetsade ihjäl oss efter, men hittade inga snygga. Ska jag matcha mina kläder med mina skogshuggar dojjor!? Ehmhmhmh. Får se om jag hittar ett annat par hemma, lär vara fetekallt imorgon så jag kommer frysa pungsäcken av mig ändå. HATAR ATT FRYSA.

Heregud, kläder, så fruktansvärt meningslöst bloggämne ghahaha.
En hel jävla vetenskap, jag har inget öga för detaljer och skiter i vad fan folk har på sig.
Men ändock kul att stirra på folks stilar, mindre kul att stå i provrum.

AJA! Imorgon är det nyår, jag kan inte säga det till mig själv för blir jag taggad har jag svårt att sova.
Tänker bara att det är en vanlig dag, så kanske jag får en bra nattssömn!

Raise a glass to mend all the broken hearts of all my fucked up friends.

kyssar

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0