Kapen Röd!

Jag hade ju lovat er en update om lördagen, so here goes!
Förade lite hemma hos Erica med henne och Alex innan vi blev skjutsade till Lokomotivet av deras friend.
Vi kom i rättan tid, fick en schysst plats och stod och hoppade/dansade ungefär hela spelningen.
Energin var på topp, det var awesome!

Efteråt stod Kaptenen och signade stuffs och ååååååh, gick fram till honom, fick en kram och så signade han min arm, och så tog vi en bild. minns inte vad jag sluddrade fram (skäms asmyyyyycket/blir asblyg över att prata med folk jag beundrar, hahaha) Så jag sa väl ungefär att han var skitgrym ikväll, men jag minns inte de direkta orden jag använde. Vill inte ens veta, jag är inte direkt något socialt geni. Blir lite mer av en sån där Johan Palm-fjortis i sådana situationer. Försöker behärska mig själv, för att inte verka efterbliven, och då blir jag stum istället! Tänkte fråga om jag fick ha sex med hans brunöga, men hejdade mig. Vill inte offenda någon jue!
Sen fanns det ju massa snygga dreadhead pojkar man ville jizza över, fucking nice.

Efter konserten hamnade vi på en luffig fest, ja. Det var väl allt.

PIXIES :D
Bjöööörn, vilken man han är <3.


Kommentarer
Postat av: Spritis

Dreadpojkar, kapten <3

2011-12-20 @ 03:07:09
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej på dig ;) Va gärna med och tävlar om dagens blogg. (om du inte redan har gjord det hihi) Vinnaren utses ikväll efter kl20.30.

Ha en bra fortsätt dag ;)

2011-12-20 @ 17:45:26
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0