Goder afton i denna sal..

syrran står nästintill naken i mitt rum :/ jävla nudistblottare

Julen här hemma var trevlig, inge märkvärdigt egentligen. Vi slår aldrig på stort, inga firare av traditioner direkt.
Och så prioriterade vi brorsbarnen, köpte inga julklappar till oss vuxna.
Blev till att gå och ta en öl på krogen på kvällen, aldrig supit på julafton så nu kan jag bocka av det från livslistan.
Körde armbrytning och tjattrade. Förvånansvärt många ute för att vara julafton.
Efter krogen blev det bråk och fucked up thingys happened.
Trött på den här skithålan, och att bli indragen i skit. Fan vad arg jag blir på folk som ska slåss, det är så jävla onödigt, omoget. Pacifist javisst!

Mjaha, igår - juldagen, så blev det också en sup. Vi var hemma hos Aleeks. Mycket trevligt, men sen kom det en hel del folk och vi gick över till Aleeks granne och fortsatte festen typ.
Haha, det var ruuulit! Gött snack osv. Tackar för det!
Sen drog jag till Isabella och Eve när alla skulle ut och dansa.. fattig jävel här.
Måste ju ha råd att köpa någon sorts nyårs outfit, hahah.
Dit kom i alla fall Jonis och lillsebbe efter att de varit på krogen. Så satt vi där och pratade typ.
Kul det med :).

Nu har jag söpit tre dagar i rad, slut på detta nu.
Filmkväll hos broder Santtu väntar, vad jag vet.
Varenda dum grej jag gör i livet(och tro mig, de är många) rättfärdigar jag med dessa ord:

"You only live once so just go fucking nuts."

That's how I live. Glöm inte att leva fullt ut.

Kommentarer
Postat av: matildus

igår var så braaaaaa! du är bra, puss.

2011-12-26 @ 23:28:52
URL: http://lillhurricane.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0