fredag

Hej människor. Förlåt för att jag inte bloggat, men en del har hänt sedan sist vi hördes.
Saker som får mig att tänka mycket. Saker som gjort mig ledsen.
Vila i frid, L. Jag hoppas att du finner den frid där uppe ovan molnen, som du aldrig fann här nere på jorden.
Något mina bröder (som ibland brukar läsa min blogg) aldrig visste om, var att du och jag brukade pratas vid.
Och vi hade en grej när jag var 14, men det berättade jag ju aldrig för någon.
Mina tankar går ut till din familj, och dina närmsta vänner <3.

Så, klockan är fem, jag kom hem vid fyra efter en fin vinkväll hemma hos och med Aleeks. Där befann sig Sofia, Ellen och Therese. Riktigt kul att träffa er, brudar.

Vissa saker sätter livet i perspektiv, och jag är så glad att jag fått lära känna er alla. Er alla som jag kan kalla mina vänner. Livet är dyrbart, håll fast vid det. Låt det aldrig glida ur era händer.

<3


Kommentarer
Postat av: sideshow

jag misstänkte att du och L hade en grej men han sa att ni inte hade det så klart..han mår bra nu iallafall.<3

2011-12-18 @ 03:42:46

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0