dag 3

Dag 3 - 8 sätt att vinna ditt hjärta.

Har kommit efter lite med "dagarna". Tar de väl när jag bara känner för't, men vill gärna slutföra.
Nåja, nu fortsätter jag.

Åtta sätt att vinna mitt hjärta. På vilket sätt? Finns inget bra svar på det där, för det går nog inte att vinna det. Var dig själv, och om inte det räcker så är det inte menat. Man ska alltid vara sig själv, genuin. Men det jag uppskattar är människor som gärna är glada, har humor, intelligens, gärna liknande intressen som jag har, och att de bryr sig om andra. Och om du visar precis det, så har du hookat mig som vän åtminstone. Piece of cake!?

Jag är av en skeptisk natur och om någon försöker vinna mitt hjärta på romantiskt vis så går det inte, för min dörr är inte öppen för sånt i den här perioden av mitt liv. Haha.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0