dag 2

Dag 2: 9 saker om dig själv.
  • Jag har aldrig i mitt liv riktigt känt mig som en tjej. Till och med när jag ser mitt ansikte i spegeln så känner jag mig ganska mycket som en kille faktiskt, haha. Tycker jag ser ut som en kille, men i mitt huvud känner jag mig som ett mellankön.

  • Jag använder aldrig parfym eller hårspray. Däremot deo. Är extremt känslig för något som finns i parfym. Blir väldigt illamående av det. Har nog bara ägt en enda parfym i mitt liv, när jag var fjortis. haha.

  • Jag är överdrivet paranoid. Jag kan tror allt från att jag ska bli skjuten när jag går utomhus till att en grävling ska bita av mig benen osv, bygger upp de värsta tänkbara scenariona i mitt huvud.

  • När jag lyssnar på musik och går utomhus så kan jag låtsas att jag är med i en musikvideo, hahaha.

  • Jag älskar att vara där "det händer". Och känner verkligen att jag missar något om jag sitter hemma en hel helg eller en helgkväll.

  • Jag har sjukt håriga armar och ben, något jag kan må dåligt över. MANLIGHETEN i det! Och jag tänker ju knappast raka dem för att någon kille berättat för mig hur tjejer ska och inte ska se ut och vice versa.

  • Jag hatar att aldrig ha saker att se fram emot i mitt liv, det gör mig verkligen ledsen. Känns som att det aldrig kommer lossna för mig, som att jag är en sån det aldrig kommer ordna sig för.

  • Jag har gått igenom mycket i mitt liv som jag aldrig fått bearbeta ordentligt, det är något som har tärt på mig enormt. En dag ska jag kunna bearbeta det, hoppas jag. Jag känner att jag inte är där än, men jag vet att den dagen ska komma.

  • Jag älskar att dansa. Mår aldrig så bra som när jag dansar.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0