Antagen



Antagen! Fy satan vad skönt. Äntligen har jag blivit antagen till åtminstone en kurs.
Måste bara ordna upp allt som hör till detta, kan bli väldigt ängslig och ångest:ig när jag måste planera, ta ansvar och hela den biten. Det är inte min starka sida. Hoppas allting går vägen. Ska prata med de på Ingeus så får jag lite hjälp på traven där med. Rådfråga andra.

Det är tufft att gå igenom saker ensam, att inte ha något stöd igenom livet. Ingen som önskar det bästa för en.
Fast det vet jag ju att vissa av er gör, och det är jag ju givetvis tacksam för.
Men det är tyvärr inte samma sak, om ni hajjar.

Att komma ifrån den här hålan en stund och få fokusera på något annat, få nya uppslag. Det behöver jag.

Kommentarer
Postat av: Maggie May

Jag ska läsa samma kurs! :) Ser verkligen fram emot den!

2012-01-09 @ 22:31:56
URL: http://bloggskriket.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0