hemskheter

Fick reda på en så hemsk sak via FB nyss, åh. Fick några tårar i ögonen till och med.
Något som hänt här i Eskilstuna, fyfan vilka vidriga svin till människor det finns.
Det är bortom förståelse! Fruktansvärt! Another reason why I despise the human race.
Men, jag borde inte gräva ner mig i det där.

Tors-sön är det Å-festen, min stads årliga festival. Hoppas det bli funny!
Alkohol och vänner står på schemat, perfect match. Och Kapten Röd uppträder.
Kanske blir det lite karuseller!
Får se hur allt blir.. ska i alla fall inte attenda ikväll. Kör imorgon och lördag.

"jag idag" med solen rätt upp i ansiktet hahaa

Kommentarer
Postat av: matildus

LÖÖÖÖRDAG! saknar dig!

2011-08-04 @ 18:30:05
URL: http://lillhurricane.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0