helgen

Helgen vart trevlig.. Å-festen suger dock röv. Den enda sevärda artisten de kunde fixa hit var Kapten Röd, och jag hade inga pengar så jag hade inte råd att gå in heller. Haha, life is life and life is wonderfuuul.
Annars var där artister som Sara Varga? Haha. Jag undrar hur de väljer ut skiten, har nog aldrig spelat någon bra större akt där. Inte vad jag minns anyway. Har arrangörerna någon smak öht? Tveksamt.
Blev sup fre-lör. Fredag, först hos Glenn, sen krogen, sen Glenn again. Lördag var vi på förfest hos långsebbe flaggstång. Han mördade mig nästan, tappade ut mig från ett fönster. Var inte på det sättet jag hade tänkt att mitt liv skulle avslutas. Tragiskt. Satt och samtalade med Jonis. Trevligt gäng det där!
Senare åkte syrran och jag två karuseller, Tuwa och Emelie fick åka gratis för att de som jobbade på tivolit var betuttade i dem, hahaha. Hörde lite på Kaptenen utanför och det var good.
Sen vart det gå hem typ, rätt lugnt!



Kommentarer
Postat av: Jummie

Men fifan vad snygg du är med uppsatt hår!

2011-08-08 @ 00:37:26
URL: http://jumsan.blogspot.com
Postat av: sifua

Sådär borde du ha på intervjun! Uppsatt alltså, görsnygg :D

2011-08-10 @ 18:28:29
URL: http://sofiawestergren.spotlife.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0