breakdown into the resolve

God kväll mina damer och herrar. Jag är helt slut som människa!
Antar att ni undrar hur det gick för mig på jobbintervjun!? ;)
Jag ska berätta!

Det var som så att vi var sex stycken tjejer där. Vi fick göra ett mattetest. Tusan, tänkte jag!
Som alltid låser mig när det kommer till matte. Och det spelar ingen roll om det gäller enkla tal. Jag har alltid haft problem med matten och det har fått mig att känna mig värdelös många gånger, men det är mer tidspressen jag inte kan hantera än själva talen. Hjärnan bara låser sig. Så jag gjorde nog inte så bra ifrån mig där, tyvärr.
Vidare fick vi prova att dela ut marker, och jag som var nervös var lite fumlig i hand. Satt och prata med två tjejer som jobbade där, fick ställa frågor och prata allmänt. De var supertrevliga!
Till sist hade vi individuella samtal med huvudansvarig. Det kände jag gick bra i alla fall.
Två tjejer jag känner var också där, och några andra jag kände igen. Och det var ju kul.
Nu är det bara att vänta och se.. haha. Jag kände verkligen mig avslappnad efter en stund, och kunde bjuda lite på mig själv. Skönt.

Man är ju rädd att man ska bli sedd som en bluff, att nej, jag kan ingenting. Att någon en dag ska se igenom en.
I'm just bluffin with my muffin. I'm a fraud! Fråga inte mig nåt, jag kan ingenting. Absolut ingenting.
Don't try to blow mah cover bitch. aöööööööööööööölölh
...

Men dagens horoskop var ju bra, och det måste ju betyda nånting åtminstone?
Horoskop are to be forever trusted! (jag är skorpion)
(Vi glömmer det faktum att i Aftonbladets horoskop stod det precis tvärtom emot vad det stod i E-kurirens.)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0