acnebögen

Jag har nått peaken av min acnekarriär. Eller kan man komma ännu högre?
Shit, jag fyller 21 i år och jag har aldrig haft mer finnar i mitt liv än vad jag har nu. Det är konstigt, för nu dyker de upp på annorlunda ställen som axlarna/halsen. Det är inte annorlunda i sig, men annorlunda för mig då de inte varit belägna där förut. Ibland blir jag lite ledsen över det, mestadels bryr jag mig inte ett skit.

Nu är det små knotter över hela ansiktet, och på halsen, och axlarna.
Dem där bautafinnarna jag förut fick får jag inte så ofta längre. Men det här går ju aldrig över.

Vad är lösningen på det här? Och säg inte "utlösningen".

Nej fan, jag hatar hud. Min hud.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0