torsdag

Peter08, yep, jag var med i hans blogg idag, i hans "Snygg eller inte".  
På eget bevåg, så tro inte att han snott någon bild på mig. 
Seriöst, vem tror att han orkar snoka runt i småbloggar och sno bilder? Inte jag, haha.
Kissies lillebror är patetisk, men också rolig. Maybe it runs in the family?


Kollade på debatt ikväll och det talades om Kungarna av Tylösand. Den rolige komikern Aron Flam var där och sa att serien var ett exempel på när man skrattar åt någon för man känner sig överlägsen den.
Kan man mer än hålla med!?
Personerna i serien är enligt mig patetiska.
Jag förstår inte hur såna människor ens kan existera, eller ja, de mer extrema som Nemo och Jockiboi då.
Visst är det underhållning, man skrattar ju, i alla fall jag, för att de inte har alla hästar hemma.
Sen skattar jag mig själv lycklig över att jag har det.
Finns det ingen värdighet kvar eller? Verkar som att unga dessa dagar har tappat den totalt.
Allt handlar om att supa och knulla.
Det extrema blir bara mer och mer okej för var dag som går, det blir norm. En sån värld vill inte jag ha.
Och jag stödjer inte det. Det måste finnas något mer.
Har man läst t.ex. Nemos blogg så förstår man varför han agerar som han gör, han skriver själv att han är trasig inombords. Uppmärksamhetssökande. Han borde verkligen söka hjälp.
Han verkar inte dum i huvudet, och kan formulera sig i skrift åtminstone.
Med Jockiboi vet jag faktiskt inte vad fan felet är, han är nog bara född retarded.
Det vi ser är bara unga med självdestruktiva beteenden. Inget hälsosamt.
Jag kanske är en partypooper, är jag det?
Skitsamma, jag tycker iaf att serien är kul, och jag kommer att fortsätta följa den.

Men det betyder inte att jag tycker att allt är okej, jag vill bara ha mer att klaga på.
Hahaha ;D!
Livet är inte bara en fest, och jag har aldrig varit den personen som drar ut vid alla givna tillfällen.
Lill-lördag, och hela helgen, mitt i veckan. Det är inte min grej. Och för dom som är såna så tycker jag inte att det är hälsosamt, jag tycker bara att det är onödigt. A waste of cash.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0