Bildbomb

Jag hittade en skiva med en massa bilder från när jag gick i gymnasiet och hade foto A och foto som extrakurs.
Har aldrig varit en bra fotograf, men det är kul att fotografera haha. Jag var ju textare ;).
Det är en massa bilder, var överraskad själv över vilka människor som var med, minns inte att jag hade tagit kort pårom, hahaha. Lägger upp en del här. För det kan vara kul :D!
De flesta är oredigerade och inte tagna för skoluppgifter. Men vissa är.
GET READY FOR A PICTURE BOMB!



Tiinas hår och en soet blomma!


Min håriga skalle


Coolaste skorna som jag skrev "gilded cunt" på, vilket är en Cradle of Filth låt. Hahaha.
Jag var så necro. Vad hände med dom?


Den här bilden blev jag nöjd med faktiskt, den ser lite mysig ut!


Kyrkan


Metal!


Min söta fröken och dåvarande mentor Carina :)


Skriva fofan


born with a dick in the brain yeah fucked in the head


En bild jag också gillar! haha


mys


Jenny och Erica på torget, haha. Båda ser fan likadana ut! Rödtottar :)


Lek lol


Rödingarna ;)


Headbang inne på toaletten?


Angel ice spit


Michelles ass ;) hahaha


Söta Jewhanna! nawzi :D


Inne i studion, alla ville plåta Andréa för att hon var och fortfarande är, så fiiin!


Saknar er horor!


Fina Andréa :)!


Tja jag har en kamera i handen och är fett cool, jag är fotograf.


En bild på horan herself!
And that's the last oneeee.

Kommentarer
Postat av: Ellie

fina bilder!

2010-09-03 @ 15:41:52
URL: http://makemefly.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0