The Fun In Funeral

Hej där!
Är inte så glad och jävligt trött, krasslig och opkjrtkoptokptropjsetokpteokper.
När jag är trött är jag bara trött, hahahaha. Fattar inte vad jag ville säga med det där ovan.
Kanske att jag är retard. Och jag pratar retardiska, som bara andra retards förstår.
Hur som helst, jag är feteförkyld och undrar om det någon gång kan försvinna. Hostar bögigt.
Börjar bli ganska irriterad, vill träna och sånt, ut och springa. Men nej, då blir jag bara ännu sjukare.
BLAÖELGÖ! Svinfitta.

Var på möte idag om en förberedande utbildning. Jauu.
Sen servicekontoret, bokade en tid med studievägledare. Gick i kylan, lär bli mer sjuk.
Har tankat hem säsong ett av Pushing Daisies, ska bli kul att se, hehe.

Får väl åtminstone bjuda på ett inlägg per dag. ELLERHUR!`?
BLEÖHÖHHÖHKLFGSNKGNKF
hostar
tappade snor mellan tangenterna idag också, fifan asså.

och sen så är jag kissnödig
nödvändig info!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0