the dog days are over

Vissa människor kan man ju inte riktigt prata med, och vissa människor innehar varken logik eller reson i det de säger. And it pisses me off, hahaha.

Människor, sluta vara sån idioter. HAH.
Ibland förvånas jag hur färgad jag blivit av det själv, jag är verkligen korkad i vissa saker.
Hahahaha, blir rädd!

please don't let me be an idiot ;)

Har ni hört att det ska vara en demonstation emot SD imorgon förresten?
Jovisst, har skapats ett evenemang på FB av UV-anhängare, på torget ska alltså flera personer spela på sina vuvuzelor och störa SD's torgmöte.
Inte fan har det varit någon vuvuzelakonsert här tidigare, vilket står är en tradition här.
Inte riktigt. Men riktigt omoget. Hahaha.

Det mogna valet vore att låta de säga sitt, demokratiskt samhälle my ass.
Det här valet är såå under bältet, angrepp hit och dit. Yeye wow wow!
Även om man inte alls håller med, så skall man låta dem tala.

Eller kanske vara trångsynt, om man så önskar.
Det är roligare att lyssna på deras dumma uttalanden.

Jag ska själv rösta rödgrönt, så tro inte att jag är en SD-anhängare bara för detta, haha.

Kommentarer
Postat av: Jojo guuurl

Håller så jävla mycket med dig Milla!

2010-09-15 @ 00:16:47
URL: http://totaltoff.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0