talk

Jag var nyss ute på en promenad i cirka 40-50 min.
Soft!
Nu kollar jag på svenska versionen av The Biggest loser :D, haha.
Så kan man sitta och tänka att "ah, jag är glad att jag inte är sådär fet iaf", för att må bättre.
Nej, vad elakt, hahaha!
Jag har aldrig tyckt att jag är fet. Eller jo, när jag var mindre.
Just nu? nja. Man måste vara realistisk!
Jag har en bred överkropp emot min underkropp.
Och jag hatar det, min mage är det fulaste jag vet. Den tillåter jag ingen att se.
Jag vill ha en platt mage!

kanske går det att ordna.. with a little hard work

vi får se

(:

annars kan man tänka "täck över det du tycker är fult med sånt som är vackert"
Hahahah. So fake, but totally okay!

Kommentarer
Postat av: c00lLinuZ

bred överkropp jämfört med din underkropp? vart får du allt ifråN? craZYFR0g#1

2010-09-11 @ 08:11:52

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0