spyfesten!

Vaknar upp 07:30 och spyr som fan
lägger mig i soffan med en filt och tittar på tv utan något ljud, haha.
The Nanny kom på tv den tiden, vilket är en av mina favoritserier faktiskt.
Älskaren, så jag blev glad hahaha. Visste inte att den gick längre.
Och jag är vanligtvis inte uppe vid den tiden ändå.
Sedan spyr jag lite till.
& Sover lite
Vaknar upp av att min pappa vaknar, han tar ingen hänsyn till mig utan öppnar balkongdörr och fönster så att det blir kallt.
&så Spyr jag lite till.
Mår bättre och går och lägger mig i min säng.
Vaknar vid ett.

Det var min finfiina morgon det, jag mår fortfarande som ett as. Men huvudvärken har försvunnit.
woho!

Jag gick nyss till Hemköp och köpte cola. Och lite andra förnödenheter.
Aa, bra. Hoppas jag kan dricka den utan att må illa också.

Det blev för mycket igår. Men en riktigt rolig kväll var det.
Sofias lägenhet var asmysig!

Nuff said.
Jag hatar att spy, det är något av det värsta som finns.

YÄÄÄÄÄK
hejjs!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0