skitförbannad

Fyfan vad jag tycker att du kan dra åt helvetet
Jag vill slå dig med en stekpanna i huvudet!!! hahahahaha
Det vill jag verkligen.

En person säger att den bryr sig om en, men hör inte av sig på över en månad.
Inget "Hur mår du, vad gör du"? "LEVER DU ENS?"
Om du dog imorgon hade jag fan inte ens fått reda på det.
Nej, knappt ett jävla ord. Är det för mycket begärt, allt det där?
Alla ord som uttalats har kommit från mig. Men några svar får jag knappast.
Att jag ens bryr mig, hahahaha. Jag är ju en sån som bryr sig för mycket, det vet jag.
Det är inte till min fördel direkt.

Gör man såhär mot mig? jag skulle inte tro det!

Jag söker ett avslut jag aldrig kommer få, för att du är så jävla feg eller vad fan nu problemet är.
Jag ville bara prata, men det är försent nu. Nu har du fått mig att ogilla dig grovt.
Jag vill inte göra det, but you make it hard not to.
Jag har spenderat för många tårar på dig.
Och det här är allt jag får tillbaka?

Jag är en svag människa, som lätt knäcks. Jag är en känslig människa.
Även om det kanske inte märks.. men du fattar tydligen noll.

Ett tips: säg inte att du bryr dig, om du verkligen inte gör det.

good fucking bye
and good fucking riddance, I say.

Kommentarer
Postat av: kitteh

<3

2010-09-21 @ 12:38:42
URL: http://kittiepurr.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0