living dead beat

Idag hoppades jag på att få sova länge, men icke sa nicke.
Ska säga att läsa om nära-dödenupplevelser precis innan man ska lägga sig, mitt på natten, är ingen bra grej.
Inte för mig i alla fall, eftersom att jag är paranoid och livrädd. Jag tror att jag ser saker som inte finns där.
Sen var jag rädd för att dö i sömnen också, haha. Aja, jag sitter här nu så antar att döden skonade mig.
Känns bra det. Fick leva en dag till. Woho!
Anledningen till att jag inte fick sova länge var att min äldsta bror kom hit med barnen klockan halv 12.
Jag låg och sov, men hörde när de skrek i trappen. Hahaha. Älskar småttingarna. Crazy kids.

Sen kom de in i mitt rum och jag låtsades att jag fortfarande sov, och skrämde dem när de försökte väcka mig :D. Vi gick till Lidl och köpte chips åt Mimmi med barnen osååå. De sprang runt som dårar.
Och min äldsta bror är irriterande, en irriterande know-it-all. BLÄ.

Ikväll blire nyktert, men ska träffa fölks och dra ut.
hejdooo (:



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0