I don't wanna look like you, because you're too perfect

Hallå.
Jag sitter hemma och fiser, det luktar gott.
Ska nog lansera det som parfym sen. "Delicious Farts" kan den heta.
Fatta vad den skulle sälja, hahahahahaha.

Hm, jag är ganska frustrerad över att datorn inte har fungerat.
Men nu fungerar den i alla fall lite, har broren Okke att tacka för det!
Han skulle fixa med datorn mer nästa vecka.
Så kompetent så, haha ;D. Bröder är visst bra för något åtminstone, hahaha.
Som t.ex. att spöa folk om de är elaka mot en :). Och datorproblem!
Och att vara så coola som de bara kan vara.

Vad har jag att skriva då?
Jo, igår var jag och besökte avd 19 på Mälarsjukhuset, ja, tro det eller ej.
Det var en eyeopening experience faktiskt.
De som gjorde det största intrycket på mig var två unga damer som hette Evelina och Isabella.
De skrek hela tiden "håll käften", mycket märkligt..
Deras vårdare Tanja fick verkligen stå ut med mycket, en eloge ska hon ha!
Skämt åsido, jag var ju bara och hälsade på hemma hos familjen Pettersson/Smura, hahahaha.
Såna knäppon :D!

Hmhmhm.. vad mer?
Jag har klippt mig, fast det vet väl de flesta nu.
Känns som att en vikt har lyfts från mina axlar, och det har ju det också. Hahaha. Truthfully.
25 centimeter av blev det, fast det ser ju fortfarande likadant ut, har ingen speciell frisyr jag.
Tråkmonster. Fast det kanske jag borde ordna.
Ska färga det igen i alla fall! interesting

Jag får mer och mer aggressiva utbrott än tidigare. I'm like a ticking time bomb.
ARGH!



I don't fit the mold, I am real, too colorful to conceal.
Imperfect is the new perfect


hejs :)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Ja, ibland tar det på krafterna och vara vårdare, men jag har ju lärt mig att ta deras konstiga utbrott, då jag fått vårda dem i 20 resp 17 år. Man lär sig att handskas med konstiga typer... ;)

2010-09-11 @ 16:16:29

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0