you are just a frame and a picture I never knew

Var på festen i en och en halv timme, jag pallade inte vara kvar, haha.. nuff said.

Har sovit tre timmar inatt och är därav väldigt trött, och sen var det KC. Kom i tid! Underbart.
Jag pratade med en tjej från Somalia som också går utbildningen, hon har varit i Sverige i två år.
Hon är 25 år och har aldrig någonsin räknat matte, första gången för henne var på den här utbildningen.
Jag fascineras verkligen av människors historier.
Tänk vilken omställning det är att flytta hit till Sverige på det viset.
Tänk vad olika vi är, och tänk vad vi kan lära oss av varandra!

MEN VET NI VAD, FÖRRESTEN? jag fyller 20 om 36 dagar, hahah :D!
Det ni!
Ska jag vara ärlig så har jag aldrig trott att jag skulle bli så gammal.
Inte så att jag menar självmord nu, men jag har alltid haft en tanke om att t.ex. mina bröder aldrig kommer åldras och inte jag heller, att vi kommer stanna som vi är föralltid.

Fel jag hade, vet ännu inte om jag lever tills jag är 20, men det hoppas jag ju, hahaha. Vore lite snopet annars.
Min äldsta bror är liksom 31, känns galet gammalt.

Slänger upp en ny video jag gjort idag btw:

Kommentarer
Postat av: MILLAN

Sv: Hahahaha ja alla tjejer var tända på honom för han visste exaxt vad han skulle säga/göra för att charma en.



alltså herregud männsika, dina videobloggar är så förbannat roliga. jag kan inte sluta skratta hahaha.

2010-10-17 @ 00:46:16
URL: http://vapenammunition.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0