DU E LA GO!

Så jävla vackert ute just nu! cyklade genom stadsparken tidigare och kylan bet i mig.
Men det var så jävla vackert att det inte gjorde ett skit. Kände en känsla av eufori.
Dock så förstörde några människor det, eftersom att de ropade usch efter mig, eller nåt sånt.
HAH!
Igår var galet, jag hälsade på Nemo och Jockiboi och gjorde en jävla massa annat.
Kvällen började hemma hos Tyr, han är nyinflyttad här och bjöd mig på sin inflyttningsfest.
Drog med mig syrran och Aleeks dit. Det var gött!
Sedan stack jag vi tre till Harrys.
Jag drack inte mycket men blev så flippat packad. Kommer inte ihåg så mycket.
Mitt minne sviker mig som oftast.
Jag har för mig att jag sa till Nemo och Jocke att de båda är dumma i huvudet men ändå roliga, sen kollade de på mig konstigt.

Det var jävligt skoj! höhö

Något konstigt samtal fick jag runt klockan nio, ska inte gå in på det just nu.
Men mycket mycket underligt, hahaha.

Aja, måste diska och bajsa och hämta vinet hos Linus.
Ska fira Sebbe ikväll :).
Bara på't igen, haha!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0