tv-kväll

Min dag har inte varit särskilt spektakulär.
Var på utbildningen och det var kul.
Smått äldre människor i 30-40 års åldern är så himla trevliga, de flesta åtminstone.
Människorna där är lite sådär småknäppa att de helt plötsligt kan berätta för en att de satte på sig långkalsonger idag men nu blev det varmt så de kanske måste ta av sig dem. Hahahaha.
Jag gillar det.

Ahopp, en tv-kväll blev det ikväll.
Idol, Skavlan och Försoning kollade jag på.
Eftersom att idol går över Skavlan så bytte jag lite emellan pauserna osv.
Idol var väl lite småtråkigt, men Skavlan är alltid herrans roligt.
Jag ÄLSKAR Fredrik Skavlan, haha. ÅH, "Hank Von Helvete" ba va där!
Frontmannen i Turbonegro. Eller ja, det är han inte numera.
Han var där för att han spelat Cornelis Wreesvijk i en film om just honom.
Han är alltså skådespelare nu för tiden.
Blev totalt chockerad när jag hörde att det var han, följde inte med i intervjun helt eftersom att jag zappade mellan kanalerna.
Jävlar vilken förändring i utseendet, såg inte på något sätt att det var han.
Och han sjöng så bra på svenska! Vilket jävla moment när han sjöng balladen om Fredrik Åkare och Cecilia Lind.
Åh, den är så fin!
Hahahah, vad jag pladdrar. Men seriöst, man ba dog.

Sen kollade jag på Försoning. Hade lite svårt att koncentrera mig på filmen eftersom att jag är djävulskt trött.
Men jag kan säga att den verkligen var bra. ÅH.
Ännu ett "åh". Tycker jag använder uttrycket för ofta, hahaha.
I alla fall i skrift, JÄVLA ÅH:ARE JAG ÄR!

ÅH ÅH ÅH.
Jag älskar Fredrik Skavlan, han är så jävla bra. Jag är sån fan-girl, hahahah.
Höjer allt jag älskar till skyarna. Pinsamt kul.
Men intervjuerna ger mig alltid något, jag blir alltid inspirerad eller lär mig något nytt.
Haha, så jävla kul också.. bah.
JAJA, nu ska jag sluta pladdra.

Kanske dags för lite sömn snart!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0