TIDIG HALLOWEENFEST

Yep, läs rubriken så förstår du vad jag kommer hålla på med ikväll.
I shall attend an early halloween party. Ska inte dricka en enda sup eftersom att jag inte orkar det.
Starkt av mig! haha

Är i alla fall utklädd till ärkehoran Kissie, horornas hora, typ som min gud.
HAHAHA nä, nu skojade jag! Jag är ju horornas hora.

Jag ser mer ut som en random fjortis med fläckar av Oboy i ansiktet typ, men låt mig vara Kissie!
Ska presentera mig som Kissie hela kvällen och vara världens bitch.
Har redan övat hemma, skrikit åt min syster som gått före mig i trappan.
Ingen går före Kissie, BIATCH!
Aja, bilder kommer väl sen, ha en trevlig kväll.

Jag har asstora bomber också. Ser helt jävla sönderknullad ut.
HAHAHAHA, ni ska bara se!

PUSSAR! :D

Kommentarer
Postat av: Samantha - mamma till Ebba!

Svar på det du skrev i min blogg:



Jag tycker Olle är jätte grym, han är bäst av killarna och av tjejerna är det nog Alice och Linnea :D

2010-10-15 @ 20:03:25
URL: http://ebbaojag.blogg.se/
Postat av: MILLAN

hahaha herregud, du måste lägga ut en bild på hur du såg ut.



Jag har gått i samma klass som jakob sen 6:an, han snackade jäkligt mkt om dig hela tiden, typ skröt för du var så mkt äldre hahaha. Jag var betuttat i honom då så jag blev så avundsjuk när han pratade om dig ;) Och då var ju bdb så himlans populärt så jag var inne på jakobs och sen via honoms gick jag in på din & det var väl då jag "hittade" dig. Du hade då länkat till din gamla blogg (tjejen med bajsrännan i trosan) hahaha och då läste jag den. & jag måste säga att jag älskar dina videobloggar så jävla roliga, riktig jävla humor. Så himla grymt att du var med i kissies blogg.

2010-10-15 @ 21:22:33
URL: http://vapenammunition.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0