Seriously Paow, how could you?

Paow har varit otrogen mot Hugo med vidret Nemo, Amir "knarkar", Bella och Nils har gjort slut (och Kissie lider inte av skitsofreneri (enligt egen utsago).
Shit, jag har alltid hängt med i the blog game.
Eller aa, nu när jag skaffat mig lite mer av ett liv orkar jag inte följa skiten men jag försöker så gott det går.
Har ju alltid skvallerbloggarna att förlita mig på om jag inte skulle orka, kollar in dem ibland.

...Seriously Paow, how could you?
With Nemo? YUCK!

Tråkigt att Bella och Nils gjort slut, jag diggar faktiskt Bella. Stor uppryckning hon har gjort!

Kissie är en mongohora precis som sin lillebror. Jävla polacker.
De borde komma hem till mig och slicka rent mitt golv. Bajsungar.
Ibland undrar jag på riktigt om Kissie har någon gräns i sina inlägg på hur många stavfel hon får ha med.
Innan hon gör ett inlägg så tänker hon "jag måste åtminstone ha med fem stavfel".
Hahaha, jag vet inte.
Vad tror ni?

DUMJÄVEL.

dumjävlar.. jag är trött och hungrig, tjaaaaaaarå!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0