Om ett år eller två är det aldrig över

Märklig dag. Pappa stack när jag vaknade och jag var hemma helt själv.
När jag är det så gillar jag att lyssna på musik, på hög volym(!).
Jag kollade igenom våra papperskassar som innehåller så sjukt smaklösa skivor (ni anar inte ens) och där hittade jag några som jag bränt när jag var 13-14 bast. Det var riktigt kul att lyssna på.
Fanns bland annat Amy Diamond (LOL!) Black Eyed Peas, Green Day och en del hiphop.
Man hade ju smak då... nej, det var något som kom senare i livet tror jag, hahaha.
Eller vad säger ni!?

Skulle ha dratt till KC, men jag vaknade liksom klockan ett.
Annars var jag ner på stan och fixade en grej på Skatteverket.
Nu måste jag hinna till Hemköp innan tv-kvällen drar igång.

Tisdagar är bästa tv-kvällarna. DHW, Cougar Town och nya serien The Middle - funniiiiiiiii!
Åh, älska Jules i Cougar Town, älska Cougar Town öht!
Mu får det fan se till att bli något med Grayson, han ashet. Det är Couretney Cox också!
Älskar kataktärerna, helt fantaaaastiska.
HOHOHO

heips, blogg lovahz!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0