nattetid

Fråga mig varför jag är vaken klockan 7 på morgonen, jag är helt ur vettet.
Ikväll var det fest hos Sebbe, sliten som fan var jag dock.
Sen skulle alla ut och dansa men jag följde inte med utan satt kvar på bussen och åkte till Linus istället.
Där hade han några polare över, drack öl och rökte senare vattenpipa.
Sjöng med till gaylåtar.
Det var trevligt. Linus är en skön bög. Bästa killen!
Fast han är inte bög på riktigt, men vi säger det.

Mjeeh, kom hem runt halv 4.

Nu ska jag borsta tänderna och däcka hade jag tänkt.

Nästa vecka börjar jag på ett helt nytt schema och jag vet ärligt talat inte hur jag ska klara det.
Kommer att bli jobbigt som in i helvetet.

Jag har svårt att sova och jag kommer näst intill dö, jag orkar verkligen inte vakna så tidigt som jag ska.. fan.
Har satt mig själv i skiten igen!

adieu

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0