Men med fläckar är jag född

Dagen har inte bestått av så mycket.
Jag har mest drömt mig bort till de norska fjordarna. Tittat på videoklipp från Hurtigruten, haha.
Är det något jag älskar och uppskattar så är det vacker natur. Vår värld är så fantastiskt jävla vacker!
Det är inte klok. Jag har inte sett särskilt mycket med egna ögon, men en dag hoppas jag ju få göra det.
Jag hatar att önska saker, för inget händer.
Därför önskar jag mig inte mycket och vill inte ha mycket.
Jag klarar mig så bra utan. Börjar man inte behöver man aldrig sluta, right?

Sen har jag utvecklat något äckel för romantiska filmer. Där finns ingen realitet.
Kan typ inte titta, spyr, haha. Det är bara en produkt i vår oändliga marknad.

Annars kan jag meddela att jag känner mig ungefär som den Milla jag var i början av det här året.
Och det, mina vänner, känns underbart!

Fast, det är väl inte framsteg? hahaaah
Jo, jag är normal nu. Och det betyder att allt blir bra, fastän man inte tror det.

Sömn står på schemat. God natt!

-
Dom små, små orden är svåra ord
Och dom hårda orden är enkla ord

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0