Jag föddes redan slagen

Idag kom min bror Santtu och hans son Jack och hälsade på.
Det var möysit! Inte så ofta de kommer, and it's a shame.
Vi lekte lite med Jack dårå, syrri och jeg. Mimmi ramlade nästan, HAHAHAH.
Dog, så jävla kul. Ongjeffeln jagade oss och skrek, så kuuuuul.
Hans ljud <3. Och han ba "farfar" hela tiden. Och när Santtu frågade vart jag var  så pekade han på mig, och sen Mimmi varpå han pekade på henne. Och var är pappa, och var är farfar, och sen sa han "var är farmor?". 
Då pekade Jack uppåt, som i himlen. Mnååh. Dog lite <3 så söt och bright bebbe :).

Och mitt hår har växt.
Och jag kanske ska köpa chips.

Och jag luktar bajs, men visst gillar ni alla bajs!?
Iaf idag!

Om jag luktar gott eller inte förblir subjektivt.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0