Where are you? - You could call it the end of the world.

Har länge tänkt skriva upp alla band/artister jag sett live, även om det inte är så många akter.
Tänkte mest att det är kul för min egen skull. Här kommer listan iaf, utan inbördes ordning!

Amon Amarth 
Behemoth
Kate Nash 
Suicide Commando
Combichrist 
The Crüxshadows 
Death Cab For Cutie 
Slayer 
The Kooks 
Marilyn Manson 
Children of Bodom 
Dragonforce 
Opeth 
Mustasch x2 
Deathstars 
Evergrey x2 
Volbeat 
Lady GaGa x2 
Dead by april 
Semi Precious Weapons 
In Mourning 
Hyper Crush

Loligt jag sett (när jag var typ 13!): Amy Diamond, Darin, Alcazar, Jimmy Jansson etc. Hahaha (Y).
På Parken Zoo!

Inte så mycket att skryta med, men jag hoppas på att få se mer i framtiden.
Fylls av en sådant rus att jag nästan glömmer bort det jag sett efteråt, haha.
Det mesta har varit festivalspelningar också, vilket är lite synd.

Annars har jag småkollat på en rad andra band, kollat några låtar osv. Mycket sånt.
Lokalspelningar var the shit när man var runt 16-17, haha. Saknar dagarna!

Det bästa jag sett måste ju ändå ha varit Lady Gaga's konsert nu i maj, och på andra plats kommer The Crüxshadows spelning på Arvika '08.

Musik skall upplevas live, och det ville jag säga er!

Kommentarer
Postat av: Celena

Vart såg du Death Cab for a cutie? :O

2010-10-18 @ 16:52:47
URL: http://celineangelic.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0