KAOZ - långt jävla inlägg

Den här dagen har varit ganska soft.
Började med att vakna vid ett, sket i KC eftersom att jag inte fått så mycket sömn.
Drömde att jag bankade in min pappas huvud med en hammare och hade sex med Emanuel från PH (LOLIZ).
(I think my dreams are trying to tell me something.)
Ajsing. Dagen började tyärr inte så bra..
Pappa sa åt mig att laga mat så att den var klar till tre. "Tre!?" svarade jag.
Den tiden har vi aldrig ätit förut utan det brukar bli vid fyra, fem snåret.
Jag skulle göra tacos, hade handlat alla ingredienser igår och var fett pepp på det!
Han hade vaknat tidigt och sa att han måste äta. Varför ska allt handla om honom?
Ta en smörgås eller något annat för att stilla hungern ett tag och ät sen med oss istället.
Hur jävla svårt ska det behöva vara?
Mimmi slutar skolan halv fem och jag skulle ner på stan för ärenden så jag skulle inte bli klar till tre.
Jag blev jävligt förbannad, han sa att han skulle ta köttfärsen och göra biffar till sig själv istället.
Då var jag villig och kompromissa och sa "ta köttfärsen, så köper jag en ny på stan som jag och Mimmi kan äta av".
Han sa att vi skulle få göra tacos imorgon istället och att han inte hade pengar till mer köttfärs. Hahahaha.
Det ville inte jag gå med på eftersom att jag så gärna ville ha just denna maträtt, och då skulle jag fan få det också!
Man får inte laga två matträtter på en och samma dag här hemma, nej nej, det går inte.
Tog mina egna pengar och köpte något som blev blandfärs tillslut, fanns bara 1000 gram i nötfärs.
Aja, blev asbra ändå, hahaha. Sen lite julmust på det och det stod härliga till för mig och syrrilyrri!
Så jävla skev människa att man inte vet vad man ska ta sig till. Blir så förbannad.
Aa, sen skrattade vi lite (mycket) och aggressionerna dämpades.
Men jag tycker fortfarande att han beter sig cp.
Om jag skräpat ner tar han aldrig bort det, och jag har minne som en guldfisk och glömmer jämt bort allting.
Då glömmer jag att städa undan och han blir arg. Om det stör honom så mycket, varför inte då ta bort det själv?
Brödsmulor och sånt talar vi om t.ex. Förjävligt..

Sminkade mig lite.
Åt min frukost - gröt och en halv banan.
På stan var jag sen, träffade min bror Santtu på vägen dit och han erbjöd sig att följa med mig.
Mycket trevligt, vi skrattade gott tillsammans :).
Gick först till Laboro och där hjälpte Christian mig att sätta fast min ring i läppen.
För han gick det på en sekund, och jag står hemma och kämpar med kulan och får aldrig dit den.
Har faktiskt aldrig fått dit den, så det kändes lite drygt att han fick dit den på ungefär en sekund, haha.
Kände för lite ombyte!
Sen var vi till apoteket och på Clarres.

Kvällen har jag ägnat åt att se på Idol och Skavlan.
Idol tilltalar inte så mycket längre av någon anledning, men Skavlan är fan alltid inspirerande!
Den forne boxaren Rubin "Hurricane" Carter som suttit inne i 22 års tid, för tre mord han inte begått, var en av gästerna. Och fan vad inspirerande han var, seriously.
Blir alltid så inspirerad av att kolla på Skavlan, haha, förundras över människor. Blir glad.
MMMH! :)

Dessutom så vill jag klippa mitt hår kortkortkort, rama in mitt fula ansikte. Hahaha.

Förutom allt detta vill jag nämna en rolig sak jag sa på KC igår.
Fick fan till det rejält.
Folket hade engelskalektion och jag satt mest bara där inne och gjorde ingenting.
Då ser jag Pekkas plånbok och berättar för honom att jag borde få betalt för att jag sitter bredvid honom och är ett sånt underbart sällskap, det är inte gratis you know!
Jag försöker pilla lite på plånboken men han drar bort den och säger "det kostar att ligga på topp".
Det första som kom till mig då var just detta och jag kläckte ur mig att "det kostar att ligga underst också".
Hahahaha, alla brast ut i skratt, och jag blev lite stolt. För det var ganska roligt!

Yeyeye.
Åtta dagar kvar till min födelsedag, fem dagar kvar till konserten.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra när jag fyller ens en gång.
Hade haft en egen fet fest om jag kunnat, men det är inget alternativ.
Har inte festat på mer än en månad. Känner mig lite left out pga det.
But, my choice. Orkar inte hålla igång så mycket som alla andra. Det ger mig inget speciellt.
Men jag fyller ju fan 20, och det är rätt stort, så jag ska åtminstone storma systemet.
Vill också vara extra fin, köpa nåt snygg att ha på mig.
Men jag vet inte om det blir så.
Aja.

Såg precis att Elin Blom åkte ut från Idol, dåligt!
Tyckte Andreas(vad fan gör han där egentligen?han borde ha åkt ut för längesen) eller Minnah skulle ha gjort det istället.

den här posten blev......... lång!
Och nu ska jag diska.



Kommentarer
Postat av: Erica

jag har från och med om tolv timmar en skitful lägenhet i lagersberg om du skulle känna för att du vill ha fest! :)

2010-11-13 @ 05:10:52
Postat av: Erica

ja alltså vi har ju inte barnvakt SÅ ofta, men den tionde dec så ska en vän till jonas på julbord med sitt jobb, sen festa & sova här, så om du slår ihop det då, så :D för vi vill festa, och jag känner ju inte så jävl amånga längre :) bara vi har ett helt hem sen ;) <3

2010-11-14 @ 11:50:27

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0