julkalender

Blev nostalgisk och började titta lite mer på Mysteriet på Greveholm.
Det är så underbart med gamla julkalendrar, haha. De som görs nu för tiden är ju bara skit.
Dessutom är det den bästa julkalendern, enligt mig och många andra.
Minns hur rädd jag var för greven som liten, haha. Livrädd!
Jag tycker att den julkalendern borde gå varje jul, som en tradition. För den är ju för jävla bra!
Har tänkt titta på Dieselråttor och sjömansmöss också, en julkalender som gick 2002.
Har ni inte sett den kan jag rekommendera att ni gör det. Väldigt underskattad var den.
Det är också min favorit, men den slår inte Mysteriet på Greveholm dock.
Det var så jäkla längesen man såg allt det där haha :). Kul att friska upp minnet!
Känns mysigt och nostalgiskt.

Har ni någon favorit julkalender? :)

Tell me ;)

Kommentarer
Postat av: aleeks

GREVIS<3

2010-11-25 @ 21:06:08
URL: http://aleeksplace.wordpress.com
Postat av: sannis

sunes jul!!

2010-12-02 @ 15:55:59

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0