fistfuck

Hej hallå tjaba tjena osv osv.
Gårdagen var flippad. Jag minns nästan inte ett skit, bra jobbat.
Hahahaha. Tänker inte ens skriva om det här, det är allt för pinsamt.
HHHHHHAHAHHAHA...... Ni skulle bara veta!
Sen så minns jag inte heller mycket. Jag säger bara: eeeeeeeeeeeeeeeuuwww.
Aja, den började bra åtminstone!

Vaknade vid tolv idag och mådde Abel, riktig jävla superabel. Den mest abligaste i världen.
Tog mig ut på balkongen och började smörja in mina armar med snö.
HAHHAH.. helt jävla underbart. Behövde återfuktas inombords egentligen.
Sen så gick typ balkongdörren sönder och min pappa blev asarg och frågade vad jag skulle där och göra in the first place. Jag hade inte riktigt en rationell förklaring, hahahaha. Lät nog ganska dumt.
Men han fick igen dörren sen vilket var tur.

nanananana

har degat och jäst i soffan hela dagen typ
kollat på tv.
Haft viktångest, REJÄL. Haha. Har ju gått upp i vikt lite nu, och det måste bort.
Så det blir ingen mer alkohol eller godis eller fet mat för lilla mig, nej.
Man ser inte att jag gått upp i vikt för jag använder inte tighta kläder myeh.
Ni ser det iaf inte, men jag ser det, och mår dåligt över det.
Speciellt den grejen att det bara hamnar på mage och rygg, jag hatar min kropp.
Den kan avlida, hahaha.

SÅÅÅÅÅSÅSÅSÅ.

Längtar inte efter att vakna upp imorgon, borde nä'stan sova.
Förlåt för detta inte så sammanhängande och väldigt cp:iga inlägg.

PUSSAH!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0