kryssningen!

Kryssningsdags!

På lördagen begav det sig ut på havet med Kissabella och delar av hennes släkt.
Det var verkligen kul att de bjöd med mig, I really needed this.
Man kan aldrig ha tråkigt med så roliga och fina människor!
Bjuder på lite pics ;).


Träffade andra väldigt trevliga människor, lite knäppa och roliga. Finns ju all möjligt pack, hahaha.
Jag Isabella, hennes lillasyster Evelina och kusin Josefin hängde runt överallt och hade skoj.
Hela sällskapet satt vi och kollade på när människor med noll taktkänsla sjöng karaoke.
Skadeglädje ;).
Sen var det en kille som skulle gifta sig också, han sjöng sweet child o mine.
När jag träffade på honom lite senare så sa jag grattis och lycka till, klämde också skämtsamt till att om frugan sviker så kan han alltid ringa mig. Han svarade allvarligt "Tack, kan jag få ditt nummer?" tillbaka.
Jag blev inte lite paff, hahahaha. Men sen la han till att han bara skojade.
Det var ett ögonblick då jag verkligen inte visste vad jag skulle säga xD.

Moving on:
Nordman uppträdde vid midnatt, och det var kul att se. Nordman är ju coola!
Evelina tycker om Nordman mycket så hon var väldigt glad, sötisen!
Så vi röjde lite där, haha, sjöng med osv.
Trummisen log emot mig, eller så var det kanske jag som log emot honom, eller båda?
Kände att vi fick någon connection i alla fall, but I might be wrong..
Sedan drog vi till dansgolvet och var uppe ända tills det stängde. Där grindade folk som djur, haha.
Och Isabellas mormor fick sig en svängom :D!
Men tyvärr flydde hennes danspartner när hon visade honom sina barnbarn, hahaha.
Träffade också på trummisen (som jag skrev om, och som tyvärr var gift) där uppe.
Han hette Marcus, bodde i Söderhamn och var söt, vi pratade en del.
Jag minns inte allt vi sa eftersom att jag var lite wasted (hehe) men han pratade bla om sitt band, Wolverine, och det har jag kollat upp nu på Spotify. Lyssnade igenom lite och det lät gött, får lyssna mer sen ;).
Hoppas jag inte gjorde bort mig allt för mycket, har nog en tendens att göra det.
Efter att dansgolvet stängt, då åt vi "frukost". Köpte en äcklig macka med äcklig ost och äcklig skinka.
Sen blev det att sova.. men sömn blev det inte så gott om.

Andra roliga grejer:
"Jimmie Åkesson", jag blev kallad för wigger, och Daniel som vi hittat i en kö, han satt i vår hytt klockan 5-6 på morgonen (?). Han var jävligt skön, haha. Jag och Evelina satt och asgarvade åt småbarn som körde motorcykelspelet i det där spelrummet. Barnen sög så hårt, hahaha. Ena kunde inte ens hitta gasen.
Så himla moget av oss! Föräldrarna till barnen satt bredvid oss, jag undrar vad de tänkte.
Bussresan hem så var killarna inte helt kloka, de taggade hårdare än de gjorde på resan dit.
Lite konstigt ;P.
Nåväl, nu har jag delat med mig av lite.

Det var en fin helg det <3.

Kommentarer
Postat av: matildus

Hihih puss! Men jaa, lite jobbigt. Misstänker (och hoppas) dock att min hjärna bara är understimulerad och att det blir bättre när jag börjar plugga och den får jobba lite.. hmm.

2010-12-07 @ 19:28:50
URL: http://lillhurricane.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0