lördag

Idag har jag bara legat och tittat på tv hela dagen.
Harry Potter och Fenixorden gick, och Sweeney Todd. Den förstnämnda var bra, den andra var mest konstig.
Hahaha. Skum, men Johnny Depp var assnygg som barberaren. So sinister!
Patu var här med barnen så det blev att underhålla dem lite också.
Vi fick förresten en termos av honom i julklapp, eller pappa fick, och han sa direkt att den var värdelös.
Snäll pappa, hahaha.
Vi fick också nya tallrikar av Santtu och Vickan, så gulligt.
Men pappa använder ALDRIG de nya sakerna han får. Han är totalt hopplös!
Vi har fula tallrikar från... 70-talet? Dags att uppgradera sig känner man, but no.
Ingen lyx här inte. Men det kanske betyder att jag och syrran får köksprylarna när vi flyttar hemifrån?
Vi har hur mycket porslin som helst som aldrig använts för att 70-talsskiten "fortfarande fungerar".
Hahahaha. Jag tror ni börjar förstå att han är lite av en führer, min far.
Ba Adde H släng dig i väggen! 

Mhm. Har gottat mig på ostbågar och Paradischoklad. GÖTT SOM ABEL!

Sedan fick jag någe mentalt breakdown när jag diskade och började grina.
Mår lite knas. Jag vet inte, känner mig bara fruktansvärt ensam ibland.
Så är det väl. Ett tomrum att fylla, men med vadå?
Ingenting. Jag har ingenting att fylla det med.
Och så tänker jag på helt fel saker. Saker jag borde ha glömt för längesen.

Men tomrummet.
Jag vet att jag inte ska fylla det med något, eftersom att det inte är rätt. Men det känns hemskt ibland.
Det ordnar sig, någon dag.
Ibland är jag arg över att jag tänker så mycket, och analyserar olika saker i mitt liv.
Det är så jävla jobbigt, men det är ju bättre än att inte kunna tänka alls, haha.

Mitt öga rycker av utmattning och jag sover dåligt, drömmer hemska drömmar.

Måste nog läsa lite innan jag sover. Började läsa The Heroine Diaries igår natt.
Behöver nog tänka mig bort och då kan det vara lägligt att läsa om någon som haft mycket mer av ett helvete än vad jag nånsin haft, så jag kan uppskatta mitt liv lite mer. Hahaha.
Men jag tror inte att det går att mäta helveten med varandra. Man borde nog inte det.
Men att distansera sig, det är bra.

Adieu.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0