shopping med bitchtits

Däääym. Känner att jag måste blogga igen mig!

Var på stan med syrsan idag. Letade efter något att ha på mig till nyår.
Klänningar och kjolar, det är inte riktigt min grej. Jag kör på bekväma och varma kläder och sen lite mer smink än vanligt kanske, låter det inte bättre? Lite ögonskugga o sånna krejjerna.
Jag hittade en snygg t-shirt ifrån Bikbok och ett par sjukligt snygga skor på H&M.
Sen blev det lite trosor, pappa gav mig och Mimmi pengar till trosor. Hahah, tack daddi.
Han blev besviken pga att Mimmi gick och köpte stringtrosor. Haha, de är ju typ bara snören.
Jag tror att jag passar, jag är nog för smart för att tycka att det är skönt att ha ett snöre indraget i röven.
Eller stå ut med det över huvud taget. Jag fick nog efter fjortisperioden i högstadiet.
Jag kan göra såna åt henne gratis, vi har en massa snören hemma!
Köpte även ett nagellack och ett par örhängen. Mellandagsrean var dock under all kritik.

Imorgon smäller det!!!





Kommentarer
Postat av: Linda

Läskig tröja :D

2011-01-03 @ 20:12:07
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0