nobelfesten

aleks säger:
HAHAH
JA
xD
tror de va snyggast
fan har alla studentmössor på sig
jag brde få va där
AS PACKAD dansa naken på borden
du med
sen fugdar vi på kungen
HAHAHAHAHAH
dör åt mig själv.
Ingen Ingenting säger:
aHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aleks säger:
HAHAA
Ingen Ingenting säger:
LÄTT
aleks säger:
va skulle du göra om du satt & kolla på de
sen helt plötsligt kommar jag in och är as full  & naken
Ingen Ingenting säger:
JAG SKULLE DÖ HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aleks säger:
xD
aleks säger:
HAHAH
JA
xD
tror de va snyggast
fan har alla studentmössor på sig
jag brde få va där
AS PACKAD dansa naken på borden
du med
sen fudgar vi på kungen
HAHAHAHAHAH
dör åt mig själv.
Ingen Ingenting säger:
aHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aleks säger:
HAHAA
Ingen Ingenting säger:
LÄTT
aleks säger:
va skulle du göra om du satt & kolla på de
sen helt plötsligt kommar jag in och är as full  & naken
Ingen Ingenting säger:
JAG SKULLE DÖ HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aleks säger:
xD


side note: ingen ingenting = jag

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0