msnö

isabellapettersson´ säger (20:40):
jaa, så dumpa småkillarna nu, för de når inte upp till din standard!

Hahahaha!

Nej, nu får det verkligen vara slut på alla dessa jävla omogna killar som jag har träffat i mitt liv.
Det är som att det är något fel med allihopa.
Jag är faktiskt inte så jävla omogen inombords, utan tvärtom, med det pluset att jag kan bjuda på mig själv.
Jag är inte rädd för att göra bort mig, att vara högljudd osv är inget problem för mig.
Och folk som skäms över mig needs to get over themselves!

Jag ska ta nya tag, bra tag!

Träna och bli snygg så man kan flaunta "titta vad du en gång hade, but you're never gonna get it again"
HAHAHA, I pity the fool!

Nej, men jag vill bli en bättre människa, inombords och utombords. Träning equals att må gott :).

Jag säger inte att jag är världens bästa människa själv.
Men varför ska jag kasta pärlor åt svin?

Jag har all potential att utvecklas till något bra, om jag bara tror på mig själv.

that's all

Kommentarer
Postat av: Pontus

Äntligen säger jag bara ^^. "Jag har all potential att utvecklas till något bra, om jag bara tror på mig själv." har man väntat länge på att få se dig skriva ;)

2010-08-29 @ 21:09:17

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0