kraftlös.

hej bloggen.
whats new?

Horjävlasnö
Fick ingen sömn inatt, tror jag
Låg vaken till halv 6, tog en insomningstablett och den funkade inte
mina ögonpåsar sträcker till ända till Kina och jag är helt borta
Orkar inte röra på mig
vill knappt visa mig utomhus för ser ärligt talar för jävlig ut

har en arbetsintervju på torsdag men tror knappast jag är i stånd till att sköta ett heltidsjobb. hahaha
Jag måste planera göromål inför londonresan, och jag som är sämst på allt vad planering heter, är överallt och ingenstans i hjärnan. vill ha koll på allt. eller så överlåter jag kollen åt min syrra, hum.

Haver ingen kraft. orkar inte vara såhär. blir deprimerad, och allt känns fucking förstört!!!!!!!!!

 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0