fixing millie.

Har fått något slags schvung i mig att ordna upp saker. Typ min sömn och mitt psykiska mående.
Nog för att jag inte mår så psykiskt dåligt som jag tidigare gjort.
Undrar vad det beror på. Kanske har Aziz påverkat mig på det sättet. Vad hände med lazy millie!?
har eld i röven.

Kanske handlar det om att jag börjar bli äldre och 25-års klokheten kickar in. (om det nu finns någon sån, vilket jag är tveksam till men en kan låtsas) Med åldern blir en bara säkrare i sitt eget skinn och "I dont give a fuck"-attityden växer. det är så schööönt! fast sen är det ju på många sätt hemskt att bli äldre också. Det tar vi en annan gång.


kanske är det bara temporärt men jag är glad så länge det varar.
Jag vet inte men det känns så bra.

/fixing millie

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0