måndag.

Måndag. Idag är en sån där dag då jag känner mig glad i själen. Är så tacksam för dessa dagar, vissa är ju bara ett grått töcken och evigt mähä. Därför vill jag sända lite livspepp till er, såhär ut i cyberrymden *SKICKAR*. Känslan är ju att "det är såhär livet ska vara", inte på något annat vis. Blir ju gråtig och sentimental. Är hemkommen och sitter och dricker en kopp kaffe och knappar på datan min. Mittemot mig sitter min pappa och knappar på datan sin också. Vi utbyter några meningar varandra emellan, och han tycker att låtarna jag spelar är bra. Lyssnar såklart på Bastille, har blivit totalt beroende av dem. Åh, en rolig grej: Idag på jobbet när jag var i ettornas klassrum så skulle de komma på ord som hade bokstaven "K" i sig. Då utbrast en unge "mök". Kunde inte hålla mig för skratt, hahaha. The shit kids say alltså! Det gör min dag. Fantasin är oändlig.

En stilla bild av min vardag.
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0