Lifvet.

Idag har jag varit på ett möte, efter det har jag långfikat tillsammans med Björn, Fredo, Sofia och Therro. Sedan fann jag mig själv hemma i soffan tittandes på barnkanalen, hahaha. Jag vet inte varför, men det gick ett jättebra program(!?!). Blev helt till mig. Det var någon stor nallebjörn och de sjöng osv. Kändes bisarrt att jag fastnade i det. Kände mig typ som ett barn och helt mosig och mysig och trött liten gullis.
Idag vart vi belönade med fruktansvärt härligt väder. Det gillas starkt. Och jag gick till och med i skinnjacka(!).
Såg många människor i solglasögon, så jag tänkte kanske ha sunnies & skinnjacka imorgon. Längtar. Fint väder är verkligen den bästa humörhöjaren. BLIR SÅ DAMPGLAD.

Tröööttttttt jag är. Jag har verkligen den bästa humorn när jag är trött. Igår när jag och Mimmi gick till affärn för att handla började hon göra fjärtljud med munnen, och jag garvade nästan så jag grät. Hon gjorde det en gång, och jag tyckte det var kul. Så fortsatte hon, stannade upp, fortsatte och jag dog av skrattighet. Hahahaha. Kan ej ens förklara vidden av the awesomeness. Det var konstigt att det fick mig att skratta hysteriskt. Jag har bevisligen humor?? It's questionable.

Imorgon är det även internationella kvinnodagen och jag skulle iväg med Sofia och några till på nåt event på Balsta som uppmärksammar dagen, tror jag. Mmmh!

NU: DISK, DUSCH & SEDAN GOOD NIGHT<3

*INFOGAR GULLIG BILD*



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0