SUCK MY LEFT MEATCURTAIN, FUCKER.

kille: tjaaaa
tjej: nämen tja. det var längesen!
kille: jaa, ellerhur. kan du suga min kuk!?

alltså. hahaha. så kan det i princip se ut. och låta. förstår ni det?! är det inte så makalöst förundransvärt!?
nej, jag vill inte suga din kuk. jag vill bita av den. och mata min krokodil mären.

Det där var ett hårddraget exempel ja, men det har hänt.
Det är så fruktansvärt irriterande, och är det inte helt knasigt?

antar att vissa killar bara don't beat around the bush utan är brutalt ärliga med vad de vill och är ute efter.
men ingen finess whatsoever, inte inbäddat i charm, personlighet och sånt som man kan vinna på.

Kan tjejer och killar vara vänner, den eviga frågan. Jag menar, det är väl klart att dem kan!?
Det kan beror på vilken miljö eller plattform man "möts" i/på.

Tyvärr är det som så att varje gång en person av hankön kontaktar en verkar det finnas ett motiv bakom det.
De vill ha något.
Jag känner killar som inte är så, också. Men det knepiga med att vilja lära känna någon när de direkt ser på en som ett objekt istället för en person. Jag ba orkar inte. Jag försöker se alla som människor, oavsett könstillhörighet. Ba, you're an awesome person, and I'm an awesome person, let's just be awesome together and that's that. Sen har vi dem som påstår sig vilja vara ens vänner men istället är sådär jobbigt jävla artiga och har ett överdrivet intresse för ens person. Speciellt när man avvisar och folk inte fattar hinten. Jag skulle själv aldrig i hela livet jaga efter någon som visar ett totalt ointresse tillbaka, fattar inte hur de som gör det tänker. Det är ju bara irriterande, och man frågar varför gillar du mig jag är ju en jävla bitch.
MEN Om jag verkligen gillar någon som inte visar samma typ av gillande tillbaka tänker jag alltid såhär: kan du inte se min awesomness, well sucks for you then!!!!!! dennes förlust.Och jag tappar intresset lätt för en sån person as well. då vare inte menat liksom. Och förresten så är det yttersta beviset på god smak hos en annan att den gillar ens personlighet. Då borde väl det jag nyss nämnde vara smickrande, och det kanske det är, till en viss punkt.

Jag tycker om människor, och är oftast trevlig. Jag är en vänlig person, så skulle jag vilja se mig själv, men det verkar väldigt ofta missuppfattas och därför har jag blivit mer fuck offfffff. sug min högra blygdläpp hejdå typ.

Vad fan tror människor, på rilli? jag häpnas! skrattar på mig

jaja, gotta go. so little time on earth, so many dicks to suck. I'm out!!!!!!!
Skit i och fånga dagen - fånga säden istället.

hahaha. puss<3

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0