dag 7

Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.

Eh, ja. Det är ju väldigt svårt att säga.
Beror ju på, om man talar om handling, utseende eller personlighet. Vi struntar i att ta upp något, mina syskon brukar ju faktiskt läsa min blogg och någon sorts decency har jag ändå (hhhaha).

Men, jag kom på en grej.
Skid Row's sångare Sebastian Bach, på tiden när det begav sig.
Ja. Jag har aldrig sett någon som ger mig sån invisible peck of wood. Fucking insane. Speciellt i monkey business videon. Can't even begin to tell yaaa. DROOL. Blir liksom hungrig!? Skulle inte banga, you know. Nej, skulle inte ens våga. För snygg asså. Fulländad skönhet. Annat är det idag, men kick ass rösten har han ju kvar!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0