HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ!

I WANNA EAT PARADISE CHOCOLATE FROM A BOX AND I WANNA EAT IT NOW I CANT WAIT, AND I DONT KNOW WHY IM WRITING IN ENGLISH IM MAKING A FOOL OUT OF MAHSELF. seriöst, vet inte hur man ska behärska sig.
 
HEJÖRGHGFHG BLOGGASS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LÄNGESEN JAG SKREV SÅ MYCKET HÄR. MEN NI VET, MIN DATOR ÄR EJ SAMMARBETSVILLIG.
SITTER MEST VIA MOBILEN.
 
JAHA, VAD HÄNDER DÅ?! MYCKET, I VÄRLDEN, PÅ TWITTER, FACEBOOK UND SO WEITER.
JAG SITTER OCH BORSTAR TÄNDERNA. TRÖTTMA.
 
VET NI VAD JAG HATAR? TORRA HÄNDER!!! TORRA HÄNDER = TORRA NAGLAR. OCH DE GÅR AV LÄTTARE. HATARE!!!!!!! 
 
Annat jag hatar: att vara mig. Läste ett papper om hur sämst jag är, orkar inte riktigt. Fattar inte hur människor kan vara positiva och glada. Om någon rotade i min hjärna hade hen nog hittat en kolossal psykisk tumör. Sigh.

Och julen nu också. Vad jag inte tycker om den, påminner mig om allt jag inte har, och aldrig haft. Det gör alla högtider i princip. Får fylla min foderlucka med mat och försöka va glad iaf.

GOD NATT!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0